Fredag


Marta om Torsdag:
Hihi hoppas det blir en bäbis snart=P

Svar: Ja om det ändå kunde vara så. Jag vill så gärna ha en lite bebis. Men det känns som att det är jätte långt kvar. Tidigast blir det 2012. Då går jag ut skolan, och dessutom måste jag ta ut min spiral då. Men sen kommer det nog ta tid att bli gravid med. Om det inte blev som med Neo hehe. Då gick det visst väldigt snabbt och lätt. Jag tror att jag har väldigt lätt för att bli gravid. Så det var därför jag valde att sätta in spiralen. Inget att tänka på och det finns alltid där. Och än så länge har den ju funkat :-)



Vi hade ju bestämt oss för ett databord på Ikea, men eftersom jag har bestämt all inredning här hemma så tänkte jag överaska C med ett databord som jag vet att han vill ha. Blir förmodligen att vi åker nästa lördag. Men en ny soffa får vi redan ikväll :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0