Torsdag

Godmorgon! Vi steg upp kvart i sex idag. Inte alls "normalt" för att vara Neo. Men han somnade ju kvart i sju i går kväll så det är ju faktiskt exakt 11 timmar. Lite mer normalt för en 2 åring kanske. Dora en tjej som är med i ett barnpogram på Nickelodeon börjar alltid tio i sex på morgonen så det älskar han att kolla på. Jag stog ju och velade på gekås vilket film jag skulle köpa till Neo i julklapp. Dora eller Fiffi? Jag var osäker på vilken han mest ville ha. Och självklart var det nog igentligen Dora. Kollade på Maxi om filmen fanns där men det gjorde den inte. Så vi får leta vidare. Efter frukosten fick Neo lite äppel att mysa med inne på sitt rum. Och samtidigt kolla lite på svamp bob. Jag känner mig inte helt hundra idag. Kliar i kroppen, trött och sodär hängig. Men jag ska ändå försöka städa undan lite och kanske tvätta. Damsuga är ett måste! Neo var inne hela dagen igår så jag känner att jag måste ta ut honom lite också i snön. Kanske ta med pulkan ut på lekplatsen här bara så att han kan få åka lite på den lilla backen. Vet inte om Christian skulle jobba över några timmar idag så att han kunde gå hem tidigare i morgon. Vi får se.

maria om trött, mår illa, yr och hungrig:
Med bäbis??=P

Svar : Nej det ligger inget och växer i min mage. Tyvärr :-(



Här sitter Neo och myser på sitt lilla rum :-)



Jag fryser som satan. Så ett par myiga strumpor, långkalsonger, jogging byxor, tröja, och en mys kofta som mormor stickat till mig när jag var gravid är ju inte helt fel? ( undvik vårt stökiga hem i bakgrunden hihi )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud, den var mig den mysigaste tröjan jag har sett! VILL HA!

2010-01-07 @ 12:40:11
Postat av: Marta

Hihi hoppas det blir en bäbis snart=P

2010-01-07 @ 14:31:25
URL: http://metrobloggen.se/maria9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0