trött, mår illa, yr och hungrig


Sådär ja, nu har vi sätt den sista filmen också. Tråkigt att det inte kommer fler.. jag tycker att dom är skit bra. Men jag mår inge vidare idag. Kan ju bero lite på att jag knappt sovit nånting idag. Jag är trött (såklart) mår illa, yr och just nu hungrig. Men Christian är iväg och köper hamburgare :-) Så det ska bli gott. Det blir nog en tidig läggning för mig ikväll. Och hoppas jag mår bättre i morgon. På Fredag kanske vi får en ny soffa. Och nästa Söndag får vi nya möbler. Roligt att göra om :-). Tror att det kommer bli skit bra.


Kommentarer
Postat av: maria

Med bäbis??=P

2010-01-06 @ 22:39:14
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0