ett stökigt hem


Madde om vårt sovrum:
Vad fint =) Är ditt sängöverkast vitt? får man fråga var ni köpt det?

Svar: Jag det är ett överkast :-). Du jag har faktikst ingen aning! Jag fick det av mamma, och mamma fick det av min mormor för ganska så länge sen tror jag. Så tyvärr kan jag inte svara på den frågan :-(

Igår var jag, mamma och Frida på Gekås. Jag hade tänkt att handla alla julklappar men det var så utplockat på vissa ställen. Men jag hittade iallafall till Lilleman, till pappa och en lite sak till Christian. Sen blev det lite kläder till både mig, Chtistian och lilleman. Tanponger, sköljmedel, shampo och sådant man alltid plockar med sig. Köpte en massa krukor som jag ska sätta upp när vi plockar ner julpyntet, en kökslampa och en massa annat. Kvittot hamnade på lite över 3000 kr. Jag hittade dock inga tavlor. Tyvärr, jag hade ju velat hitta två att ha ovanför soffan. Men jag får väll höra mig runt sen om det finns någon kompis som ska dit snart. Så får jag åka dit igen. Jag gick och la mig direkt efter jag kommit hem så alla kassar står här hemma. Tänkte plocka upp lite saker när jag slutat gympan. Börjar inte förrens halv tre sen.

Nu ska jag lämna lilleman på dagis.
Puss heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0