vårt sovrum

Jag lovade ju lite bilder på sovrummet. Här är dom nya gardinerna och kuddarna. Så mysigt :-) Bilderna blev väll inte sodär jätte bra. Batteriet på kameran höll på att dö så jag var tvungen att skynda mig :-)

Kan inte låta bli att störa mig så mycket på julstjärnan. Att den hänger så mycket åt vänster nu med dom nya gardinerna. Men en kväll kan jag väll stå ut, elleer? ;-)


Vårt sovrum :-)




Hel nöjd :-) Fotona på Neo passade bra där!




Vår fina blomm-tapet :-) Vi ska ta in tavlorna från studiostrand här istället, känns som om dom passar bättre in här.



Och gardinerna, Dom var lite långa. Så jag får väll lägga upp dom på ett lite enklare sätt ;-)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud vad fint och mysigt sovrum! Skönt att höra att det är bra med er, det är bra med oss också. Ja, vi är fortfarande tillsammans! Jag har börjat gymnasiet, går andra året nu. Det känns skönt att få en utbildning.

2009-12-02 @ 20:44:09
URL: http://frokenfahlen.blogg.se/
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Snygg tapet! :)

2009-12-02 @ 21:00:03
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit fina tapeter!

Jag undrar bara, du skrev i ett inlägg lite längre ner att i slutet på januari månad skulle allt bli bra, vad menar du med det? :) Vad händer i slutet av januari?



// Sara

2009-12-03 @ 09:03:43
Postat av: Mamma Annette

Blev ursnyggt med kuddarna o gardinerna. Jag tycker inte att det gör något att stjärnan hänger så. Kram

2009-12-03 @ 14:12:44
Postat av: Madde

Vad fint =) Är ditt sängöverkast vitt? får man fråga var ni köpt det?

2009-12-09 @ 10:19:30
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0