(


Anonym om snorig näsa:
Om du har kvittot kvar så kan du ju gå tillbaks till affären,är kameran köpt för mindre än ett år sen så har garantin inte gått ut.

Svar: Jag köpte den på blocket. Och jag fick inte med någon garanti. Såg bara att den var ny eftersom den var inpackad och det var fortfarande skydd på den.


Mamma kom hit för en lite stund sen med mat till oss :-) Neo tyckte nog att det var kul att någon hände. Han skulle igentligen vara på dagis idag från ett till tre. Men när jag kom hem på lunchen hade han feber. Så jag fick stanna hemma. Har bara en lektion i morgon, men får nog skippa den också är jag rädd.

Jag är jätte trött och hade lätt kunnat gå och lägga mig nu. Ska bli skönt med sovmorgon i mon. Tänkte att vi skulle betala lite räkningar i morgon med så slipper vi ta allt på en gång. Är ju så tråkigt när man ser alla pengar försvinna. Och om Neo inte blir sämre så kommer Malin hit i morgon på fika. Det var jätte länge sen jag träffade henne! Så det hade varit kul. Och även få se något annat också. hihi. Men någon busfabrik blir det nog inte på Fredag. Så länge inte Neo vaknar upp i morgon och är helt frisk.

Men att gå på toa är inga problem fast man är sjuk för vår lilleman. Han har både gjort 1:an och 2:an. Han har bara använt en blöja idag och det var när han vilade lite under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0