snorig näsa

Tja!
Jag är helt slut. Och då menar jag bokstavligt talat  S L U T.
Neo vaknade vid tio igår kväll, strax innan jag skulle gå och lägga mig. Han hostade, hostade och hostade och fick tillslut upp en massa slem. Han har förmodligen åkt på en ordentlig förkyldning efter öroninflammationen. Sen var vi uppe till två inatt. Och man får torka hans lilla näsa 1 gång i minutern av hans vakna tid.

Jag var i skolan fram till kl ett. C börjar jobba kl två och Neo är ju då hemma från dagis idag. Så jag fick hoppa min sista matte lektion. Jag är ledig från dom andra två som är i morgon och på Torsdag. Det innebär alltså att jag bara har bild på Torsdag. Så skönt! Men jag måste ändå plugga lite svenska ikväll så jag slipper ha det på lovet.

Christian ska jobba över ikväll och kommer nog inte hem förrens halv tre - tre inatt. Men så är det!Men det är alltid lika kul när pengarna väl kommer in sen.

Eftersom jag knappt sovit nånting inatt så ska jag nu ta med Neo in i sovrummet och gosa lite mer honom och hoppas på att han somnar lite. Så att jag kan få vila. Mina ögon svider och jag höll till och med på att somna innan idag på Mediakunskapen. Då är det illa!

Neos ögon är glansiga och vattniga, men ingen feber har kommit än iallafall! Om han hinner vila upp sig idag och sover bra inatt så får han försöka gå på dagis i morgon :-).

Jag saknar så att ha en kamera :-(
Jag hade hellre sluppit min mobil!

Kommentarer
Postat av: Maja

stackars lillkillen. Han får krya på sig :)

2009-12-15 @ 20:38:37
Postat av: Anonym

Om du har kvittot kvar så kan du ju gå tillbaks till affären,är kameran köpt för mindre än ett år sen så har garantin inte gått ut.

2009-12-16 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0