Om ett år blir han 4


Lite bilder från Neos födelsedag och kalas.
Och ja, jag har gjort tårtan själv =) Christian fick hälpa mig lite att få på den tunna marsipanen. Men annars är den gjort utav mig =)



Efter lilleman blivit hämtad på dagis fick han vila lite eftersom han lyckats få feber.



Men efter han vilat och panodilen hunnit göra verkan så fick han hjälpa till med sin födelsedags tårta.



En present innan lite gäster kom hem. Och inte vilken present som helst, Utan nämligen en BUZZ LIGHTYEAR!



Och så här glad blev han av mormor och morfars present!- hjälmen också ;)



Neo visar stolt upp en Buzz - tshirt han fått på sitt andra kalas =)



Goa Nelly sitter och äter lite tårta. Men var nog mest intresserad utav kakorna.



Fina Nova sitter också med och fikat så klart.



Pajasen själv!



Svampbob tårtan födelsedagsbarnet beställde. Det var inte lätt, och blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men han såg iallafall vad det var för något. Och det var huvudsaken!

Det blev en nöjd 3-åring i år. Han fick det han önskade sig mest. En Buzz lightyear och en cykel. Visserligen ingen pangare som också stod högt upp på listan. Men han är så nöjd så.

Och även meeeer Toy story saker. Nämligen 2 tröjor, en boll och en ryggsäck.
pengarna han fick utav min mormor och farfar köpte han Woddy för.
Och sen får jag ju inte glömma bilen han fick utav min syster också =)



Kommentarer
Postat av: Ronja

Så fin han är lilla neo ==)

2010-09-11 @ 12:53:38
Postat av: Carro

vilka fina kalasbilder <3

2010-09-11 @ 22:50:04
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh. femte bilden är riktigt fin Malin!

2010-09-12 @ 12:57:37
URL: http://sjphotography.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,



Jag är super intresserad att hitta en Buzz och Woody docka till min son..men vart köper man de i Sverige? Får man fråga vart du köpte de till din son och hur mkt de kostade? du får jätte gärna mejla mig..har angivit mejladressen.



Mvh

Caroline

2010-09-27 @ 00:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0