Ny tv bänk

Pappa och Christian var iväg innan idag och köpte vår nya tv bänk som vi blev så nöjda med! Alldeles för stor för vårt vardagsrum idag men i vårt nya kommer det passa perfekt tror jag! hihihih

Fyra lådor har packats idag och ska försöka hinna med iallafall tre i morgon också. För vi köpte även 28 flytt lådor innan med. Så nu är det bara att PACKA PACKA PACKA!!! Känner mig stressad. För i helgen ska vi fira C, nästa helg åker vi till polen. Och sen nästa igen flyttar vi. Om vi nu får den här uthyrd.

I helgen var vi nere i Landskrona och bla på Helenes och Rogers 80 års fest. Mycket folkt och jätte trevligt. Även Neo hade roligt men när klockan närmade sig tolv gick jag, Neo och Frida hem och på hemvägen trampade jag ihjäl en liiiten liten groda. Dom skorna ska slängas nu. Har fått för mig att det är lite gois kvar under dom. USCH!

Idag stannade jag hemma med Lilleman då han fick feber. Men frammåt kvällen var han betydligt piggare. Får stanna hemma i morgon med och ha en vilo dag innan vi återgår till dagis och skola.

- Bild på tv bänken, inte bästa bilden. Men det får duga så länge!




Kommentarer
Postat av: Anna

jädran vad snygg

2010-09-28 @ 16:49:10
Postat av: Lovisa

Du har inte några bilder på lägenheten? Och lite info om den?

Det är väl en 3:a va? Är ute efter en nämligen.



2010-09-28 @ 20:41:04
URL: http://iissa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gjort den själv eller köpt den så? Ser ut som lecablock o bänkskiva.. Snygg!! :)

2010-09-29 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0