Det börjar mörka - längta tills alla ljus och jul saker ska fram

Snart kallar sängen. Skönt ska det bli, vi gick upp 6:00 i morse. Och det var jag inte så van vid nu när jag varit sjuk. Har sovit bort många av dessa sjuk-dagar men nu är jag igång igen! Det börjar hända mycket i skolan som man inte alls är så sugen på.

Satt och tittade lite på nätet. Alla har väll märkt att det börjar bli mörkare ute nu? Och så sugen jag blev på att julpynta. Mysiga lampor och tomtar lite här och var. Något jag måste köpa i år det är jul gardiner till vardagsrummet. 

- Nu är det inte långt kvar tills vi åker till polen! Så mysigt och roligt vi ska ha :-)
- Och strax där efter åker vi upp till Oxselösund och ska träffa Christians syskon för första gångne, jag och Neo då. C var ju där i sommras en hel vecka.
- Och efter där den 10 december, på min namnsdag och allt. Ska jag och några andra tjej kompisar åka buss/mini buss eller tåg (inte bestämt än) upp till stockholm och se Idol finalen!!!!!!!! Spännande eller vad? Blir dessutom att stanna där över hela helgen. Så det ska bli kul att se huvudstaden lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0