Vårt Helg firande.

Ja sicken helg det har varit! I Fredags så fyllde Christian år. Då blev han väckt utav sin syster, bror och deras föräldrar rakt på sängen. Självklart var mitt söta (blivande) gudbarn med också. Sam var också här, men han kom tidigare i veckan. Han blev chockad, och väldigt glad. Tog lite tid för honom att förstå vad det var som hände. Vi trängdes i vår lilla lägenhet men fick en minnesvärd dag. Det var första gången jag träffade den här underbara familjen. Efter ett tag knallade vi oss in till stan och systemet. På kvällen gick vi ut och åt och sedan blev det lite fortsatt partaj här hemma innan vi somnade allihopa. 

Dagen efter åkte dom tillbaka hem till Oxelösund igen. Och vi fortsatte vårt firande hemma hos min mamma på kvällen. Min moster med familj kom, pappa och mormor. Vi åt god mad, pratade och trots att vi var sega efter gårdagen blev det här också en lyckad kväll.  

 


















 



 






Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hehe ja det är bra :D



ja, jag ville först att vi bara skulle åka upp och överraska han men dennis ville ringa först så det var tur han gjorde det :P

2010-10-04 @ 16:51:40
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0