Lägenheten

Halloj
Jag lovade ju en uppdatering ikväll så det ska jag försöka göra nu.
Jag har varit hos läkaren idag. Hade ont i magen hela natten och sist jag tittade på klockan så var den 4:30. Så därför fick jag ta sovmorgon idag och gick till skolan vid elva. Men gick hem igen vid två. Jag har lyckats ta på mig urinvägsinfektion, öroninflammation och magkatarr. + en huvudvärk som inte ger sig! Så nu går jag på pencilin och hoppas på att samla på mig lite extra krafter under natten så att jag orkar packa det sista och hänga med i skolan. I morgon ska jag vara hemma och plugga lite. Och även organisera lite mer lådor eftersom mamma och Christian ska köra bort några. Jobbigt att ha en massa katonger över allt.

Dessutom rådde läkaren mig att ringa kvinnokliniken för att min spiral troligtvis hamnat snett.  

Polen resan var fantastisk! Allt var bra och vi fick en bra och mysig tid tillsammans bara vi två. Har lagt upp lite bilder på bilddagboken. Får se om jag hinner med att lägga upp bilder här med innan vi flyttar.

Jag har även tagit lite bilder på lägenheten som kommer här!

Vårt vardagsrum. Här ska vi låta det vara vitt i rummet. Sen ska vi ha möbler i ek, och svarta detaljer hade jag tänkt mig som svarta gardiner, lampor, och kanske krukor. Mattan vet jag inte än, vi är kanske inne på grå eftersom sofforna vi ska få är gråa.



Köket. Stort och bra!



Vårt sovrum. Ska tapetsera en svart fondvägg tror jag. Ha sängstommen och det vi har nu. Och sedan lila detaljer. Sedan hade vi tänkt att måla alla tak vita :)



Matsalsrummet. Med den lilla balkongen. Vi ska låta det vara som det är nu. Bara hitta ett matsalsbord.



Neos rum från en vinkel. Lampan där ska ner. Han ska få en ny säng, nya tavlor, ja en massa =) Han har även en liten toa inne på sitt rum och en liten hall. Även egen ingång. Vi ska försöka dölja dörren med en hylla eller något. Den kommer alltid vara låst men för att han inte ska tycka det är otäckt så vill vi dölja den. Skönt att han får ett så stor rum.



Sodär ja. Neo sover och jag tänkte sätta Christian i lite jobb här hemma.
Ha det så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Vad roligt att ni har fått en ny lägenhet. Den ser jättefin ut! Vi får se till att dricka lite kaffe ihop nu när vi ska bo så nära varandra :)

Ha det fint och hälsa Christian och Neo!

2010-10-19 @ 01:51:37
URL: http://caisabengtsson.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Nellie

det kommer att bli jätte bra där för er tror jag :)

2010-10-19 @ 09:12:39
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Jeanette

gud så fint..:)

2010-10-19 @ 17:05:31
URL: http://jeanettem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin lägenhet! Oj, så mycket sjukdomar på en och samma gång. :( Du skrev att Neo skulle ha en egen ingång, hur menar du då? Menar du ut till trappuppgången? Bara undrade. :) / Sandra

2010-10-19 @ 19:43:18
URL: http://leasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0