stressig tillvaro

Dålig uppdatering här. Vi har fullt upp med flytten. Planerar en massa och packar en massa också så klart. Känner mig stressad över allt skolarbete. Men jag hänger med. Idag åkte vi och lämnade en hel del lådor i den nya lägenheten. Vi tar nog ett lass på Tisdag också. Ska försöka uppdatera ikväll eller i övermogon. 

Bilden är på Neo såklart. Mitt fina hjärta.
Vi ska ta tre fönster bilder i foto där ljuset ska komma från fönstret. Neo stördes utav ljuset, han brukar titta under vattnet när han badar. Och jag sa att han skulle blunda precis som han ska göra när han doppar huvudet under vattnet. Och det gjorde han, men man ska ju hålla för näsan också eller hur mamma? hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0