Snart åker vi till polen

Om två dagar åker vi till POLEN!
Det pirrar verkligen i min mage. Ska bli så spännande att gå på Auzwitch! Det är ju mest det vi ser fram emot. Det är ju därför vi åker dit. Och på köpet får vi så mycket egen tid tillsammans. Men vi har varit tillsammans i 4 1/2 år. Så vad har vi igentligen att prata om? (vad dumt det där lät) haha, Men vi vet ju redan allt om varandra. Och träffas varje dag.

Men i dom här 4.5 dagarna ska vi väll komma på något att prata om iallafall. Vi slipper iallafall bråka om disken, vem som ska plocka ut efter maten, och den här flytt stressen som vi båda har just nu. Vi kommer vara Neo-fria i fyra och en halv dag (förstå mig rätt nu) Visst kommer jag förmodligen tycka det är skit jobbigt. Jag har högst varit ifrån honom i ett helt dygn i dom 3 åren han har levt. Och det var då jag fick körtelfeber och tanken var att Neo bara skulle sova hos min mamma den natten och att vi sen skulle följa med mormor och morfar till Halmstad på mammas kalas dagen efter. Men eftersom jag var så dålig valde vi att stanna hemma och Neo följde då med mormor och morfar hem på kvällen.

Men eftersom jag blev gravid redan efter ett halvår med Christian så har vi aldrig gjort något sånt här tillsammans. Nu ska vi bo på hotell, äta ute varje dag och bara njuta. Och när vi kommer hem. Kommer jag nog pussa och krama Neo så mycket att han till slut kommer tycka att jag är skit jobbig.

Tåget går iallafall från Malmö till danmark halv fyra på morgonen. Pappa ska köra oss till malmö, så det blir ine mycket sömn den natten. Men fan vad roligt det ska bli!

Min mamma, pappa och syster ska ha hand om Neo den tiden vi är borta. Så han kommer ha det bra. Som jag sa innan när jag var hemma hos Melina. Jag har världens bästa föräldrar. Kunde inte tänka mig några som är bättre. Och min syster också så klart.


En bild på mig och Christian för ca 4 år sen.

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Sv: haha, nämen tycker du?

Haa, TACK fina du! :)

2010-10-07 @ 10:00:53
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: SARA

Ha det nu så underbart på er resa!!

2010-10-07 @ 23:28:31
Postat av: Becky

Haha, nej :P Men OM man skulle behöva köpa en fetedyr medicin och man ligger nollad på kontot :P Då är det illa. Haha.

2010-10-08 @ 10:39:05
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hoppas ni har det bra på resan!

En liten "nyförlovnings" resa blir det ju samtidigt, hihi :)

2010-10-10 @ 20:55:33
URL: http://sarahnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0