sista natten här

Sista natten i den här lägenheten!
Fy fan vad jobbigt det är att packa. Att så mycket saker har fått plats i denna lilla lägenhet! Och nu måste vi packa upp allt igen. Har även pratat med vår nya hyresvärd och någon gång strax efter vi kommer hem från Oxelösund ska vi måla om taken och hallen. Och även sätta pappa i lite mer jobb och få en fontvägg i sovrummet.

Men nu ska jag sova. Har varit en lång dag och kommer bli en lika lång dag i morgon.

Vi kommer inte att höras på ett tag. Vi har inte hittat någont nytt internet än. Men jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan genom skolan occh när jag fåt tillgång till en dator.

Ha det så bra så länge!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0