1 Oktober 2010

Anonym om Ny tv bänk:
Gjort den själv eller köpt den så? Ser ut som lecablock o bänkskiva.. Snygg!! :)

Svar: Vi köpte den faktiskt på blocket. Men vet att man kan köpa själva också, Ja visst är den! Jag är jätte nöjd :)

Lovisa  ([email protected]) om Ny tv bänk:
Du har inte några bilder på lägenheten? Och lite info om den?
Det är väl en 3:a va? Är ute efter en nämligen

Svar: Tyvärr så är redan lägenheten tagen utav våra kompisar. Men hoppas du hittar något annat snart! :)


Anonym om Om ett år blir han 4:
Hej,

Jag är super intresserad att hitta en Buzz och Woody docka till min son..men vart köper man de i Sverige? Får man fråga vart du köpte de till din son och hur mkt de kostade? du får jätte gärna mejla mig..har angivit mejladressen.

Mvh
Caroline

Svar: Jag kan inte skriva till dig via mejlen? Vet inte vad det är för fel eller varför det inte funkar. Vi har köpt både woddy och buzz på BR. Dom kåstar 699 kr styck :). Jag vet inte hur gammal ditt barn är? Men jag skulle tipsa att kolla på tradera först iallafall fär buzz del om din son/dotter är i samma ålder som Neo. Det är ju ganska lätt att leksaker åker i golvet eller liknande. Och Buzz är ganska ömtålig, och går kanske sönder så smånig om. Men woddy är där emot inga problem. Han tål nog hur mycket dom helst ;) Hoppas du hittar något! (och att jag inte svarar för sent)



Idag är det Christians födelsedag! Sam har varit här i några dagar och Christians syskon + mamma och pappa från Oxelösund kom hit och överaskade honom idag på hans födelsedag. Jag visste sen några dagar innan att dom skulle komma. Så dom väckte till och med honom när dom kom ner! Tror att hans födelsedag har varit minnersvärd och i morgon åker tyvärr den underbara familjen hem. Men min underbara släkt från Landskrona kommer upp för att fira honom. Berättar mer om helgen när den är över.

Älskar dig Christian!

Kommentarer
Postat av: Melanie, mamma till Belle

Nej men gud, vad hemskt! Det är ju ens värsta mardröm att någonting sådant skulle hända. Men det går ju att ordna, det gör ju det. Man får som sagt vända ungen upp & ned och banka det ur dem. Obehagligt som satan..

Nog om det.. Allt väl med dig och din familj?

KRAM

2010-10-02 @ 15:37:02
URL: http://mammastosabit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0