influensa, ostbricka, sill, fondvägg

Hej alla sjuka.
Idag bestämde jag mig för att ringa läkaren för att se vad det var som var fel. Jag mår fortfarande inte bra. Så jag har alltså åkt på en influensa igen. Precis som förra året, fast betydligt mildare. Och det känner jag själv. Jag behöver inte vara sjukskriven i några 8 veckor. Och jag kan redan nu gå någon lektion om dagen. Så efter julen är jag förmodligen helt frisk igen och kan gå heltid. Hoppas bara jag hinner känna mig bättre till stockholm.

I fredags hade jag lite mys hemma hos mamma. Vi åt ostbricka och tittade på Idol. Och i lördes åkte vi till Ikea. Köpte allt vi skulle förutom.... det där jävla skoskåpet. Som lyckades ta slut under tiden vi gick där inne. Ja och så har vi varit hemma hos pappa och gjort sill. Men det var inte nu i helgen. Och även hunnit måla fondväggen i sovrummet. De ni!

I veckan ska jag köpa min klänning! Min fina klänning som jag är så kär i. Ska lägga upp bild så fort jag köpt den.



Hjälper till med förberedelserna.



Förberedelser på strömming



Neo hjälper pappa att måla =)



Ostbricka hemma hos mamma



Gottis.... jammi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0