Rubrik


På Lördag blir det IKEA igen. Ska handla allt vi inte fick med oss förra gången. Hoppas nu bara att dom har allt inne! Och att jag är frisk tills dess. Men det måste jag vara. Klockan har slått midnatt och verken jag eller Neo sover. Neo vaknade runt tio pga att han hostade ut all syre i kroppen...typ. Han fick ingen luft genom näsan heller så med lite näspray och en massa skrik för att pappa skulle gå och jobba, en täppt näsa, hosta som gjorde ont i halsen och lite annat vart han pigg igen. Eller ja, han sitter uppe och tittar på Toy story men slocknar nog när som tycker jag att ögonen visar. Jag själv har suttit och pluggat en massa sen klockan åtta ikväll. Men snart ska jag också lägga mig. Hoppas bara att både jag och lilleman får en hyffsat bra natt med våra näsor, hosta och temp.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0