Målning pågår

Denna fina Lördag har jag målat sovrumstaket. Inte det roligaste kanske. Men i morgon blir jag förhoppningsvis klar så att vi kan lägga måla-tak-grejen på hyllan ett tag. Allt annat måste också fixas här hemma. Ja bla alla kartonger som vi fortfarande inte packat upp än. Inte en enda kruka eller prydnadsgrej är framme än.

Sen får vi se när vi tar tag i att måla taken igen. Neos rum, köket och matsalsrummet är kvar. Men det kommer att få vänta ett tag. Kanske till våren? Vi får se. Just nu vill jag bara bli klar med sovrummet så att jag kan måla en fondvägg där så att vi sedan kan packa upp allt vi har kvar, köpa det sista och framför allt få ordning på lillemans rum. Sen vill jag bara njuta av vårat nya fina hem! Och visa er bilder så klart.

Nä... nu ska jag ta mig själv i kragen och göra det sista jag kan i rummet ikväll. Sen ska jag bara ligga i soffan och njuta av de sista timmarna på den här dagen. Min nacke och högra arm värker som bara den så lite masage ska jag minsann kunna tigga utav mannen som sitter bredvid mig.






Kommentarer
Postat av: Mia

Ska bli spännande att få se fler bilder sen :)

2010-11-17 @ 23:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0