Lokalen bokad [x]


Jag trodde att jag skulle må bättre idag än vad jag gör. Jag tror att febern är borta men jag är fortfarande trött och lite smått yr av förkylningen. Christian börjar också känna sig dålig och just nu ligger han och vilar. Men när han vaknar ska det bli fullt ös här hemma. Christian ska diska upp det vi inte diskar i maskinen, sen damsuga och städa toaletten. Jag ska fixa i matsalsrummet som fortfarande är kaos. Så att vi kan julpynta det sista på söndag tänkte jag.

Idag ringde jag receptionen i rådhuset och pratade lite med dom. Jag var i god tid som jag visste. Och skulle höra av mig igen i februari så skulle vi prata mer och se vilka som var lediga för att viga oss utomhus.

Jag ringde också och bokade Lokalen från pollux. Jag har hört att den ska vara jätte fin. Så det hoppas jag att vi också tycker. Där fanns sittplatser för 50 personer så det var ju lugnt :) Vi ska dit och kolla på den under den närmsta tiden.

Nästa vecka ska jag beställa dom här servetterna fast med trycket Malin & Christian 18 juni 2011 såklart ;)

(Och om här är någon som vet en sida med bröllops dukning, vad man kan ha på festen och lite sodär får ni gärna ge en länk eller adressen till sidan. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0