inspiration



Jag sitter och söker på nätet och får inspiration på bröllops dukning, brudbuketter, frisyrer och liknande. Det är ju faktiskt bara 6.5 månad kvar. Tänkte ringa och få tag på hans som har lokalen vi vill hyra i morgon. Och även titta på den så att vi isåfall vet om vi vill ha den. Och att det även är lättare att planera dekuration efter hur den ser ut. Och sen måste vi även hitta någon som har tillåtelse att viga oss. Hur man nu hittar dom?!

Men... Jag tror att jag har hittat min klänning! Det gick så snabbt ändå, trots allt. Om jag nu inte ändrar mig. Det är ju ändå ett halvår sen vi bestämde oss för att gifta oss. Så man har ju kikat lite innan. Och man kan ju sin smak. Och idag när jag letade så hittade jag den. Ska prata lite mer med mamma och så. Men hon tycker också att den var jätte fin. Lägger inte ut bild förrens jag köpt den ;)

Igentligen så var det så att Elaine skulle sy min klänning. Men hon flyttar till Göteborg efter nyår så det hade blivit lite krångligt med ett sånt avstånd.

Och Frisyrer... Så mycket att välja mellan!!!
Men det är ett tag kvar innan jag behöver bestämma mig över hur jag vill ha mitt hår. Det ska ju ändå inte fixas förrens den stora dagen. Något jag vet är iallafall att jag vill ha någon tiara. Så det kan jag också börja kika efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0