123 nu blir det rött igen.

Becky: Vi ska på Idolfinalen, så klart! :D

På Fredags så gäller det. Bort med den tråkiga ljusbruna hårfärgen och fram med lite mer.. rött!
Ja och som rubriken säger, jag har faktiskt haft rött en gång i mitt liv. Och Det var första gången jag färgade mitt hår. Kommer inte ihåg hur gammal jag var. Men det gick bort efter några duschar. Och jag kommer så väl ihåg att min kusin Linus ville ha blå hårfärg. Och att han blev så lessen när det inte fanns att köpa i affären. Nä vet ni, nu säger den här kvinnan godnatt. Jag har ett repotage att påbörja i morgon bitti om hur det är att vara dyslecktiker.



Kommentarer
Postat av: Becky

Haha, just det :P



Jag ringer din blivande man i eftermiddag om helgen, ditt nummer försvann ju när min gamla iphone pajjade :/ Puss!

2010-11-18 @ 12:19:02
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du var 11 år, jag minns det väl :)

2010-11-18 @ 18:13:58
Postat av: Anonym

BILD? :D

2010-11-19 @ 01:05:09
Postat av: Carro <3

hehe så nu ska vi va likadana? ;)

NICE!

precis den färgen jag vänder som du har på bild. superbra är den :)

2010-11-19 @ 13:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0