En lång helg


Hej igen.
Har varit en lång helg faktiskt. Och det har varit skönt! I fredags var vi hemma hos pappa och grillade. Britten och Farfar var också där. Det var så gott att få lite grillat. Det är så synd att vi inte kan ha en grill här. Borta på broddesonsgatan förra sommaren grillade vi alltid. I lördags var jag hemma hos Frida, Nikko och Kim. Nikko hade fyllt år så hon bjöd på lite tacos och tårta. Vi kollade på eurovision trots att inte sverige var med. Danmark kom ju bra till. Tyskland vann vilket jag tycker dem var värda och jag hade ändå tippat dem som 2:a =)

Just nu har jag suttit och gjort det sista i svenskan. Eller ja, en sak har vi ju kvar. Jag har suttit och smaskat på en god smoothie kan man väll säga ;). Tog lite yogurth, hallon och banan. Neo är fortfarande lite kraslig. Han hostar som bara den och vaknar hela tiden. Jag har gett honom lite host medicin och han har fått två flaskor välling efter han vaknade vid åtta. Så nu ligger han här i soffan istället =)



Grillat hemma hos pappa =)



Min finaste



Köpte lite blommor och chocklad till Nikko



Jag innan jag skulle cykla hem till Nikko och dricka vinet jag fick av henne i födelsedags present



Och den här har jag gottat mig med ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0