Tisdag!


Hej tisdag!
Första lektionen avklarad - svenska
Det är ingen mediakunskap idag. Den lektionen var till för dem som inte hade gjort klart proven och vissa inlämningar. Så jag har håla till klockan två.
I morgon har jag bara en svenska lektion som börjar tjugo i två och slutar tre. Så i morgon blir en rätt så skön dag :) Under den tiden jag är ledig ska Neo ändå till dagis. Och då tänkte jag plugga på det sista svenska provet vi ska ha nästa vecka. Ska ju till Landskrona i helgen så det känns inte som att det kommer bli spec mycket plugg där nere. Ska börja redan nu så fort kaffet är klart.

Efter löningen ska jag kanske följa med några kompisar till Ikea. Ska köpa en ek hylla att ha i sovrummet. Och någon blomma. Mycket mer blir det inte. Vi ska försöka betala resten av chrilles körkort så vi kanske bara behöver betala 2000 nästa månad. Sen är det full koncentration på lånet vi har tagit. Kanske försker få i hop till en ny dator. Och förhoppningsvis polen nästa vår. Vi har bestämt oss för att det måste vänta. Pengarna +( mycket ) till kommer gå till Chrilles körkort och en bil till hösten/vintern beroende på vad bilen (volvo v70) ligger på blocket och hur lång tid det tar för honom att klara körkortet. Resan skulle inte behövt kåsta så mycket. Vi hade kunnat klara oss på 6000 iallafall om vi bara stannar där någon natt. Men det står ju kvar som tur är. Vi ska iallafall åka dit!

Nu är kaffet klart så bäst att jag sätter igång :) Har inte alls någon lust att gå på engelskan i eftermiddag. Men det är bara nästa vecka också, sen ska dem flytta till ett annat hus så då kommer vi vara lediga resten av terminen :)


Kommentarer
Postat av: Faster

2010-05-19 @ 14:00:52
Postat av: Faster

hej Malin på måndag kommer jag ner till Hst och hälsar på lite. Jag kommer att ha med lite kläder till Neo,vad jag kan ta med ,för vikten,jag flyger ner.Det ska bli så roligt att träffa er. Kram på er. Faster.

2010-05-19 @ 14:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0