Söndag

Nu var lång ledigheten slut. Jag har inte fotat på hela helgen. Har inte ens laddat min kamera. Kanske dags att göra det ikväll då. Frida och Nikko kanske kommer inom på en kaffe. Dem tänkte ta en kvällspromenad =). Neo klagade på att han hade ont i öronen i morse, och har varit lite gnällig idag. Så jag ska ringa läkaren i morgon. Får sjukanmäla mig första lektionen och bara gå på foto lektionen sen halv ett.

Neo gick och la sig klockan sex. Nu sover han gott i sin säng. Han blev som vanligt lessen när pappa gick till jobbet.

Tänkte sätta mig ner och plugga lite innan jag isåfall får kaffe besök =)
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

hehe, ja den är väldigt skön att cykla på;) är nöjd, och Nellie tyckte att det var roligt!

2010-05-16 @ 20:52:52
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0