sommaren är på väg


Hejsan.
Jag mår bra, Neo mår bra, Christian mår bra och vi alla mår bra! :) Jag har verkligen fullt upp. Så som det alltid är i slutet på vår terminen. Snart är det sommarlov och då är det planerat att jag ska göra klart A - kursen i matte så att jag kan påbörja matte B när vi börjar sen igen. Och hela datakunskaps kursen också. Någon polen resa ser det inte ut att bli av än tyvärr. Men det står ju kvar :-) Christians körkort kommer att kåsta så vi försöker kanske åka till våren igen.

Igentligen hinner jag inte sitta här. Så varför gör jag det? Avslutar med några bilder. Det märks att det snart är sommar! Längtar tills man slipper ta på sig en massa kläder. Tänkt när vi kan promenera ner till östrastranden och ta en glass och äta grill mat varenda dag.








Kommentarer
Postat av: Karin

Super fina bilder malin! :)

2010-05-03 @ 21:45:25
Postat av: jessica

jätte fina bilder :D

2010-05-07 @ 07:14:17
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0