Regnig lördag


Idag hoppas jag vi har kul trots vädret. Vi håller på att fixa oss i ordning och jag ska packa Neos väska eftersom han ska hem till mormor idag. Vi får se om han sover där. Det får han bestämma själv ikväll :) Annars åker mamma hem hit och lägger honom. Och väntar tills vi kommer hem.

Handlade en massa på gekås igår så klart ;) Men INGET onödigt. Chrille blev chockad när jag visade honom alla saker igår. Inte en massa onödigt skit ;). Men visst blev kvittot långt ändå och siffrona många. Men nu har Neo kläder och vi har kläder :)

Nu måste jag fixa mig känner jag.
Hörs kanske ikväll eller i morgon. Ha en bra dag trots vädret.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Skulle bara berätta att min syrra fick med dig och Crille på bild i lördags, när ni fotade en svensexa/möhippa, kolla själv:



http://mariiiia.bloggplatsen.se/



(:

2010-05-10 @ 22:10:30
URL: http://iissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0