Onsdag


Onsdag idag =  att jag bara hade en enda lektion idag. Och det var en foto lektion på 2.5 timme.
Vi höll på med grupparbetet tillsammans med Graf eleverna.

Så eftersom jag slutade redan halv ett idag gick jag hem och gjorde några mackor till lunch och sen satte jag mig ner och pluggade lite. Och vid halv tre hämtade jag lilleman, mötte upp christian och sen cyklade vi iväg till badhuset. Och där hade vi super kul. Var länge sen vi gjorde något hela familjen. Efter ca 1.5 timmes bad bestämde vi oss för att köpa en varsin hamburger talrik. Neo var planerat redan från början att han skulle få äta sin kvällsmat där. Men vi var också hungriga. Så potatisen och favukorven får vänta tills i morgon :)

I morgon firar jag & Christia fyra år. Vi ska inte fira det direkt. Tanken var först att vi kanske skulle ut och äta och sen bio. Men Det händer så mycket annat den här månaden så både för det ekonomiska, och tiden med Neo sa vi att vi stannar hemma och kanske bara myser till det med en kladdkaka eller något :)

Christian har skrivit in sig på körkolan igen. Fast den här gången här i halmstad. Så där förde han över lite pengar igår. Som igentligen inte är lite. Men ett körkort kåstar ju en hel del idag. Och det är långt ifrån färdig betalt :) På Fredag åker vi iväg till Gekås och ska handla en massa nya kläder till lilleman, kläder till mig själv, och kläder till Christian. Sen vet man ju att det alltid kommer ner lite mer än man tänkt ;-) På lördag ska vi iväg och jag vågar inte säga var än. Då jag inte vet om det är hemligt eller ej. Mamma ska iallafall ha Neo under dagen :) På Söndag ska jag kanske till skolan och fota lite i studion :)

Nu börjar snart Greys. Sen blir det att plugga en timme innan lampan släcks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0