Onsdag med bara en lektion


Idag hade jag bara en svenska lektion å en timme och tjugo minuter. Sen kom jag hem till en killen som satt vid datorn och pluggade och en annan väldigt trött och gnällig kille. Han hade tydligen varit lessen på dagis med. Vet inte riktigt vad det är med honom. Men bra med kvällsmat åt han iallafall idag. Annars brukar han vara väldigt dålig på att äta kvällsmat här hemma.

I morgon ska jag in till stan och köpa en present till Emma & kenneth som ska gifta sig på Fredag. Måste också testa kläder så jag vet vad jag ska ha på mig. Mamma kommer och hämtar oss direkt efter hon har slutat jobba. Sen åker vi direkt till Landskrona och ska vara där tills på söndag. Så ser vår helg ut :)

Måste sortera tvätten innan jag blir för trött. Och diska. Svenska provet måste jag också hinna plugga på innan kl 9 då Greys börjar. Om nu inte Malin skulle höra av sig. Hon är på gekås idag men skulle ringa ifall hon kom hem i tid. Har fortfarande inte träffat hennes dotter filippa. Köpte en present till henne med när vi var på gekås. Så hon har väll granterat köpt lika dana saker nu :)

Nu måste jag nog sätta fart så jag hinner innan jag gör kväll.
Ha det bra alla! Puss heej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0