en bra dag idag faktiskt. Men natten vet man ju aldrig


Ja sicken härlig dag det har varit idag! Förutom nu på kvällen. Det ska ju alltid vara något dåligt eller hur? Neo somnade på bums när vi kom hem klockan sex. Men bara nu halv åtta vaknade han av panik. Hans ena öga var så geggit så han fick inte upp det stackarn. Han var helt dygn sur men hade ingen feber. Men nu ligger han här i soffan och gnäller till lite då och då i sömnen. Så jag är lite rädd för att han gnäller pga öronen :(

Skolan var kort idag. Vi bara redovisade våra bilder, sen var det inte mycket mer. Efter skolan cyklade vi hem till Farfar där också Britten ( min faster är nu ) Vi fikade lite och drack kaffe. Kollade på fafars lägenhet efter majsan varit där och fixat lite.

När vi sen kom hem så somnade lilleman som sagt direkt. Och efter bara en liten stund ringde telefonen och äntligen fick jag svar om sommar jobbet! Ska jobba vecka 24 - 26. Detta kunde inte bli bättre. Då hinner jag få ihop lite extra pengar, och samtidigt hinner jag plugga och vara lite ledig :) Dessutom så är det inte under Christians semester veckor så hela familjen kommer att vara ledig tillsammans.

Nu känner jag hur tröttheten kryper sig på mig.. sakta men säkert
Vi kanske hörs i morgon igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till jobbet!

2010-06-01 @ 07:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0