Bröllop idag - sedan Lanskrona

Vad roligt att du kommer ner britten =) Pappa sa något om att du kanske skulle komma ner i slutet på maj. Men uppfattade aldrig hur länge du skulle stanna. Men det kan jag ju höra med pappa senare idag ;). Lite krångligt att prata genom bloggen. Jätte bra att du tar med dig kläder =). Så blir lotta av med det. Och vi slipper köpa en massa nytt. Ses nästa vecka! Puss & Kram

Vi har packat väskorna nu förutom sminket och tandborstarna. Kameran är laddad och jag funderar också på om jag ska ta med mig datorn till landskrona? Får nog bli så.

Christian och Neo vaknade redan klo sex i morse! Christian var hos tandläkaren igår och drog ut en tand. Så han vaknade av att han hade ont och gick upp för att ta en tablett. Då vaknade Neo med. Jag gick inte upp förrens halv nio. Ligger ganska så bra till i tids schemat än så länge. Har precis duschat och sitter fortfarande med handuken på. Har rakat benen, diskat, städat undan och packat ner allting som sagt. Ska damsuga efter jag fönat håret. Sen ska Neo ta ett bad medans vi gör oss i ordning innan pappa kommer och hämtar oss. Han ska köra oss ut till bröllopet. Sedan kommer dagen rulla på. Neo ska vara med morfar under tiden.

Jag har haft lite svårt för att bestämma mig vad jag sulle ha på mig idag. Men tror jag tog ett bra beslut till slut. Man får ju leta i gaderoben. Springer inte runt i stan för att hitta nya kläder som jag bara ska ha på mig vid ett tillfälle. Men detta duger väll? Skorna köpte jag dock igår. Men dem kommer jag använda mer i sommar. Christian ska bara ha på sig jeans, en t-shirt och kavajen.


Kommentarer
Postat av: jessica

2010-05-21 @ 13:29:09
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: jessica

Roligt med lite nytt i gaderoben även om det inte är helt nytt så är det nytt för neo. det är bra att ha någon att ärva av. Jag vet ingen som har barn som är större än nellie och nilo på det sättet. dom växer fort dom små liven. Imorgon ses vi . ska bli roligt. Ha en bra kväll :D

2010-05-21 @ 13:31:13
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0