Bra dag igår, sugig kväll ikväll!


Va fan är det här? Sverige kom inte med i eurovision!!!!!!!!!!!!! Fattar ni? Och Anna som var så bra ikväll. Fan också. Och stackars mamma som äntligen kunde åka och se det här. Så är inte ens sverige med och tävlar. Men hon har bestämt sig för att vara Dansk =).

Men till något bättre. I går fick jag ett brev på posten från komunen. Och jag har vunnit ett stipendium!!!!!!! Jag har fått ett pris för att ha varit så "duktig" dem här två terminerna på sture. Dem hade fått in mina betyg och min dyslexi utredning och tog ett beslut nu i maj om att jag var en som fick äran att få det här =). Så himla roligt och så jädrans häftigt!


Kommentarer
Postat av: Morfar/pappa Jerry

Det är du värd Malin. Jag blir så himla glad o stolt!

2010-05-28 @ 09:44:51
Postat av: Moa

Nämen!? Grattis så roligt.

Håller med om att det är för jävligt att inte vi gick vidare.

2010-05-28 @ 10:49:39
Postat av: Emma

Ja men det är du så värd så...Eller hur? Hoppas att sommaren kommer igång snart. Så du får njuta riktigt!:D

2010-05-28 @ 15:24:54
Postat av: Becky

GRATTIS!!!! Det är du värd, fan vad nice :D <3

2010-05-28 @ 18:08:42
URL: http://smuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0