Fredag


Hej alla Fredagsmysare!
Innan idag åkte jag, Neo och pappa iväg och kollade på lite saker till köket. Hittade en jätte fin tapet som vi ska ha på fond väggen (se bild nedan) Färg till väggarna och luckorna. Hittade massa fint golv men kunde inte alls bestämma mig för vad jag vill ha. Så Christian får följa med och titta nästa gång och hjälpa mig. Igentligen så var det här vår lediga Fredag tillsammans. Men Christian valde att jobba över från 6 - 14. Så det blir lite extra pengar. Nästa vecka ska han jobba natt hela veckan. Så nästa lön blir nog bra :-)

Efter vi varit på färghuset åkte vi till pappas jobb där Neo fick åka truck. Han tyckte att det var lika kul som förra gången. Måste tvätta linsen på min kamera. För bilderna blev rätt så suddiga tycker jag.

Malin, Norpan & Noah kom hit idag och vi åt hamburgare tillsammans. Nu sover både Christan och Neo. Så jag sitter här i min ensam het.

Christian fick även kontakt med sina syskon på sin pappas sida idag. Jätte roligt och kul. Dem hade också försökt få tag på honom några gånger. Men hans riktiga pappa vet ju inget om honom så dem hittade inte honom. Hans upphittade syster och bror ville träffa honom igen eftersom det var så många år sen dem träffades. Så Christian kanske åker upp till dem på sin semester. Dessutom så fick han reda på att ska bli morbror i maj, och så blev han farbror idag. Så idag föddes Neos första kusen. Och fick idag också reda på att han ska få en till kusin i maj.

Jag och också jätte trött. Så jag sitter nog heller inte uppe så länge till. I morgon ska vi in till stan och kolla lite i afferer. Sen på kvällen blir det ju som sagt tjej kväll :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0