Tisdag


Hello.
Klockan börjar närma sig två så jag ska göra mig redo för att gå tillbaka till skolan. Har en engelska lektion och en matte lektion kvar. Pappa var här innan idag och passade Neo så att jag kunde gå på Mediakunskapen. Vi fick tillbaka inlämningarna vi gjorde förra gången och det gick bättre än vad jag trodde. Två VG och ett Godkänt. Så då ligger jag fortfarande där jag vill. Måste fortstätta att vara på den nivån så att jag kan få ett VG som slutbetyg.

C ligger fortfarande och sover. Men jag ska snart väcka honom så att Neo inte sitter här själv :-). I eftermiddag ska jag och Neo gå hem till mamma och Frida. Neo mår mycket bättre idag så jag tänkte ta ut honom lite. Dessutom Ska vi köra två flugor i en smäll. Jag måste ta några frysta bilder så min lillasyster ska ställa upp som modell:-)!

Nej nu känner jag att jag måste kila. Kom på att datorn ska med till skolan!
Puss heej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0