stackars mig 1


Usch, jag mår jättttte dåligt!
Har inte alls sovit bra inatt. Har lite feber, jätte förkyld och mega ont i halsen. Så det här kommer nog inte bara gå över på någon dag. Det här håller nog i sig i några dagar. Neo är också hemma idag. Jag orkade faktiskt inte gå och lämna honom på dagis i det här vädret och nu när jag mår så här.

Min engelska lektion börjar kl tre och den ska jag iallafall försöka gå på. Den är ju bara en timme. Sen hoppas jag på att jag iallafall orkar gå på Mediakunskapen i morgon. Bara två lektioner på oss nu innan allt ska vara inlämnat och jag har bara gjort en av fyra saker. Så i morgon behöver jag hjälp!

Nej nu känner jag hur min högra mandel börjar gära ondare. Ska se om Neo tillåter mig ligga på soffan lite.
Heeeydå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0