solig lördag


Hej soliga lördag :-)
Idag känns min skönhet på hanleden mer så jag ska linda in den i lite bandage senare när jag ska jobba. Så att jag inte blir så rädd när jag ska bära tunga saker. Inte för att jag tror att den skulle förstöras. Det är mer för mitt psykes skull ;-)

Neo pratar med Sam precis heeeeela tiden. Han får nog stänga öronen ibland. För inte ens vi orkar lyssna så mycket på honom ;-) Han pratar om allt mellan himmel och jord. Om saker vi inte vet alls vad han pratar om. Och om saker som hänt innan som han återberättar. Och det är bla om berättelse om hans lilla ögonbryn. Det berättar han för alla. Hans stora ploster, men vi upprepar ju också hela tiden att han är jätte tuff med det plåstret. Alldels strax efter jag skrivit klart. Ska jag diska upp lite disk sen ska vi duscha Neo. Och byta plåster på honom. Hoppas hans sår ser bra ut. Eller det hade varit ännu bättre om jag inte såg nångting, har väldigt ont för att se sånt. 

Mormor och Helene kommer hit en stund sen. Dem vill träffa Neo. Jag vet inte om mormor vet om min tatuering än. Mamma har inte sagt något. Men Helene kanske har. Jag tror jag vet vad hon kommer säga. "men vad har du gjort tös" :-P. Morfar hade typ skakat på huvudet och frågat lika dant. Tatt sina stora händer på mina kinder och kramar mig. Och varit jätte stolt inombords. Och hans mun hade formats till ett stort leende :-)

Frida kommer och hämtar mig vid halv sex. Hon är snäll och kör ut mig till fjälldalen idag. Både mamma och pappa skulle ju ha folk. Så hon blev en räddare i nörden! Så får jag se hennes nya bil med :-) Jag är faktiskt lite nervös. Var ett halvårsen jag jobbade där nu. Kommer knappt ihåg vad alla saker ligger någonstans. Men det ska nog gå bra!

Nu ropar Neos kropp efter en efterlängtad dusch :-)
Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0