sjukt barn

Hej måndag! tråkiga måndag......

Neo somnade klockan sex igår. Jag la honom i vår säng eftersom jag inte riktigt vant mig vid att sova själv på nätterna än. Och där låg han och sov hela natten och vaknade inte förrens vid halv sju i morse när Christian kom hem och vi väckte honom. Som tur var så var Dora på tvn så vi fick snabbt upp honom.

Christian gick och la sig. Jag erbjöd Neo välling och en macka men han tackade nej. Han äter ju ändå på dagis när jag lämnar honom där kl 8 så han fick bara vatten som han bad om. Runt 7:20 blev han väldigt klängig och gnällig och klagade på ont i magen. Sedan gick han in på toa och skulle kräcka och precis då han smällt upp toa locket kom där en rejäl laddning. Så det var bara att ställa in alla planer för dagen och ringa dagis.

Nu var han precis inne på toan igen. Det är tur att han bara druckit vatten nu på morgonen.  Men jag som hoppats på att det bara skulle vara en gång. Men nu är det nog någon typ av magsjuka han fått. Fasen då!!!

Jag börjar min foto lektion halv ett idag. Jag var hemma förra fotolektionen för att jag var dålig så jag vill helst inte missa den här också! Om Neo nu fortsätter vara sjuk så måste jag stanna hemma på onsdag också, så då missar jag två fotolektioner. Och har isåfall missat alla tre! Så Christain får vara snäll att gå upp då jag börjar. Fast han bara sovit fem timmar då. Han får vila lite i eftermiddag när jag kommit hem igen. Som tur är så har jag ingen engelska lektion idag. Så jag slutar redan kl tre.

Nu ska jag lägga mig med min gos pojke i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0