Shopping på stan igår


Hejsan.
Igår gick jag inom skolan och lämnade min Novell. Som jag bara blev så missnöjd med. Jag ligger på VG i slutbetyg men jag hoppas inte att den nu förstör något. Sen gick vi in till stan för att träffa Christian. Det blev lite inhandlat igår. En ny skjort/blus till mig som jag ska ha på mig på Lördag när ja ska jobba. En ny vår jacka, C fick ett par skor, och Neo fick två filmer och en pangare som han säger. Ja jag vet, jag har hela tiden sagt att han inte ska få leka med vapen. Men det är det ända han tjatar om! Så det fick bli en som inte finns i verkliga världen om man nu säger så :-) Christian köpte även en kok bok så nu hoppas jag på gooood mat :-)

När vi kommit hem kom mamma hit också. Hon tyckte också så synd om lilleman så även hon hade köpt en liten present till honom. En fiffi docka. Som han också blev väldigt glad över. Han pussar och kramar henne som om hon vore hans lilla bebis. Och nu tjatar han ännu mer på att han vill ha en liten bebis här hemma. Som ska sova på hans rum, och ibland på hans mage. Och bebisen kommer få låna hans leksaker. Och han kommer trösta den när den är lessen. Malin & Noah kommer hit vid tolv på fika. Och enligt Neo är Noah fortfarande en liten bebis. Så då kanske han blir av med sitt bebis sug lite ;-) Men det blir dock inte jag!


Min jobbe tröja :-)


Min nya vårjacka :-D


Neos presenter från oss och mormor :-)

Malin & Noah kommer som sagt hit snart. Senare i eftermiddag ska vi hem till Nova och Nelly. Så Neo kommer nog att vara trött ikväll :-) Kanske jag får tummarna loss och pluggar lite? Skulle ju inte skada. Mediakunskaps uppgiften ska vara inlämnad och klar på Tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0