Mediakunskap


Sitter just nu i skolan på Mediakunskapen.
Är klar med mitt arbete så jag sitter bara här och försöker fördriva tiden på bästa sätt!

I morgon har jag bara en matte lektion, men jag ska fråga om jag får sitta och göra den hemma. Känns onödigt att gå hit för en timmes lektion.

Idag är Neo på dagis för första gången på en vecka. Han har fortfarande kvar plåstret. Det såg lite köttigt ut när vi bytte plåster på honom i lördes. Så jag vet inte riktigt när vi ska ta av det. I morgon kanske? Han har faktiskt varit jätte duktig som haft det på så länge. Inte alls så mycket tjat heller. Han frågar bara några gånger om dagen men har nog vant sig nu. För han säger nästan hela tiden akta mitt plåster mamma när jag pillar honom i håret. Och när han badade igår så var han jätte noga med att inte blöta ner huvudet :-)

Jag slutar skolan vid fyra och då ska vi gå hem till mamma och fika lite. När vi sen kommer hem ska jag sortera tvätten som vi ligger jätte mycket efter med nu. Hoppas att jag kan börja tvätta ikväll, annars får jag ta allting i morgon.

På Fredag ska jag och pappa iväg och kolla tapeter, golv och färg till vårt kök. Hoppas på att kunna börja fixa köket få fort som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Joy

gud vad söt han är :)

2010-03-30 @ 13:50:58
URL: http://joywallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0