5 mars


Idag är dagen jag fått min förtidiga födelsedagspresent av C!
Bästa presenten någonsin! Jag är så glad, äntligen har jag gjort den! Nu känns det som om du alltid är med mig morfar.



Det gjorde jäääääääävligt ont. Men man blir ju så nöjd och det blir ju så fint efteråt. Så jag hade absolut gjort om den! Men Neos tatuering på armen gjorde inte alls lika ont. Men den tog nästan en timme. Den här tog knapp 20 minuter. Jätte nöjd är jag. Morfar hade också ett ankare på Handen. Så vem vet, det här kanske går i arv ;-).

Sam är här nere i helgen. Så dem är iväg och köper lite saker till Tacosen. Jag och Neo har diskat upp lite. Är hungrid, så hoppas på maaat snart! :-)

Så där ser ni, Jag var inte gravid, vi förlovade oss inte vi gifte oss inte heller :-P

Kommentarer
Postat av: Erica

Fin :)

2010-03-05 @ 20:55:10
Postat av: Becka

Super fin är den :)

2010-03-06 @ 09:48:38
Postat av: Fia

Jätte fint gjort :) Var det din andra? tatto alltså.

2010-03-10 @ 14:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0