15 minnersvärda foton från Midsommar 2010

Hälsade på morfar. Så vackert där var! Lämnade fina vita roser vid hans grav :)



Neo trodde morfar var törstig :)



Det blev lite kaffe och tårta strax efter vi kommit hem till Nettan och Anders



Fina mormor!



Neo hugger i !



Pratas lite på altanen innan maten är färdig.



Neo spelar lite spel tillsammans med mammas bästa kusiner!



Bara några av alla blommor som dom fick. 



Min klädsel Midsommar 2010 :)



Roggan!



Jag och mamma <3



Goa maten! Mumma



Jordgubbar och glass



Sötnosen



Mamma och Christian


Kommentarer
Postat av: Frågvis

Hej!



Måste få fråga dig vad du anser om detta..



Har läst många trådar på forum nu om många som önskar sig en flicka istället för pojke för att de menar att döttrar får en bättre relation till föräldrarna medan man förlorar sin son till svärföräldrarna. De menar att man blir lyckligare av en dotter.



Detta gör mig så arg och ledsen då jag har en son som jag älskar mer än allt.



Vad tror du om detta? Hur hanterar man sådana korkade påståenden?

2010-07-01 @ 03:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0