En helg med Studenten, pizza och dop =)

Hejsan svejsan.
Helgen fick snabbt sitt slut och nu är Christian på väg till jobb, Neo sitter och väntar på att han ska få hoppa i säng kl 18:00 och jag ska snart ta mig en macka och sen ska även jag också bädda ner mig och titta lite på lite tv innan jag somnar. I morgon börjar jag jobba halv åtta så det ska bli spännande. Neo kommer vara på dagis länge men han är ju fortfarande ledig varje fredag =)

I fredags var vi med Norpan och firade hans student. Vi åt lite mat och hade det trevligt ute i havredal där vi firade hans student hos hans mamma. Vid halv åtta var vi hemma och då gick jag upp till Elaine och var med och firade hennes student en stund med. Och under hela lördagen låg vi bara och slappade i soffan och beställde pizza på kvällen och när Lilleman somnat satte vi på en film. Och idag var det dop för Cassandra. Vi satt i kyrkan lite mer än en timme men det gick rätt så bra med Neo ändå. Han satt och lekte lite titt ut och busade med en liten tjej som satt bakom oss.

Avslutar med lite bilder. Jag ska krama Neo en stund innan jag ska göra honom redo för sängen.



Norpans present från oss. En korg fyllt med wisky, en massa öl och chocklad



Malin utanför Norpans skola med skylten. Tråkigt väder =(



Lilleman som skyddar sig från regnet



En trött Norpan med en söt Noah



Och senare på kvällen hem till bästa granne!



Puss på dig! <3



Cassandra i kyrkan =)



Sötnosen =) Och en så söt dop klänning =)



Vatten på huvudet. Var inte så populärt =)



Alla fina presenter!



Neomannen hugger i med fika =)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0