Sommarlov


SOMMARLOV!

Eller ja, skolan är jag ju ledig ifrån. Men på Måndag börjar jag jobba. Är så nöjd med betygen och tycker verkligen jag är värd stipendiumet! =) Efter skolavslutningen hämtade jag Neo och sen gick vi och hämtade Frida. När vi fått med henne gick vi hem till mamma och åt upp kakan hon köpte igår. höhö.

Vi har också hunnit åka in till stan jag och mamma. Gjorde ett ärende och sen köpte jag en vit tröja som jag ska ha på mig i morgon. Nu ikväll har jag varit uppe hos min kära granne Elaine och bjudit henne på en öl. Pratade massor och kom fram till att vi måste göra det här oftare. Och vi har ju faktiskt ett helt sommarlov på oss att ses mer. Vi bor ju bara några trappsteg ifrån varandra. Och nu tio vecker framåt så kan vi iallafall inte skylla på skolan. Men sen kan ju också Elaine lyckas få ett jobb under sommaren som kräver mycket tid.

I morgon ska vi först vara med på Norpans student. Sen när vi kommit hem har Elaine en förfest här hemma som jag tänkte vara med lite på innan dem tänkt göra stan orsäker. Kommer också få träffa min bliviande svenska lärare som jag ska ha i svenska B nästa termin i morgon kväll här nere i min trädgård förmodligen =)

Christian har redan hoppat i säng så jag ska göra honom sällskap. Ska bara fläta mitt hår så det inte är allt för trasligt i morgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0