Måndag


Idag är vi hemma allihopa. Christian börjar kl 11 ikväll. å jag och Neo börjar inte förrens i morgon. Jag vet dock inte vilka lektioner jag har? Svenska på morgonen det vet jag. Men sen vet jag inte.

Pappa ville bjuda oss på grillat ikväll. Men jag tror nog att det bli inställt så länge vädret håller på så här. Hoppas inte att det regnar på Fredag. Stackars alla studenter isåfall.

Malin & Noah är på väg hit. Vi ska äta lite lunch tillsammans och dricka lite kaffe =)

Uppdaterar mer senare ikväll. Och lite bilder från i lördags när vi var med Carro, Nova och Nelly.

Kommentarer
Postat av: Carro

längtar efter att få se bilder! :D

2010-06-08 @ 00:40:29
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0