klockan är snart nio


Vill börja med att tacka för alla gratulationer.

Nu är jag trött, men klockan börjar ju faktiskt närma sig nio så det är inte så kånstigt när man måste gå upp halv sex för att hinna förbereda lilleman, sig själv, äta lite frukost, hinna dicka en kopp kaffe, och sen cykla iväg till dagis och sedan jobbet.

Idag gick det jätte snabbt på jobbet. Plötsligt var klockan två. Har varit ute och gått mycket med, så det var skönt under förmiddagen. Eftermiddagen blev ju kall och mörk :(

Efter jobbet så kom jag hem och fick pussa lite på min lilleman som saknat mamma mycket idag. Rebecka och Robin var här hemma på besök. Men jag stack  iväg för att klippa mig efter bara några minuter och blev faktiskt jätte nöjd. Håret är fortfarande långt. Men luggen lite annurlunda. Efter klippningen gick jag och mamma in på Lindex och som vanligt kunde vi inte hålla fingrarna i styr. Blev en häftig färglad tunika till mig och nya leggins. Och lilleman fick en ny skjorta och ett par shorts att ha på sig på Fredag.

Det blir att åka till Landskrona ändå. Vi åker redan på Torsdag kväll så att vi kan åka hem sen på lördagen. Vi ska fira det hemma hos Nettan och Anders. Men det är Christer och Irene som håller i det hela och bjuder. Så jag ska in till stan i morgon och köpa en present till dom. Och när jag ändå är inne där ska jag in till guld fynd och lämna in min ring. Och passa på att ta en liten fika med ett par tjej kompisar.

Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Nellie

Ja va tråkigt att det aldrig kan bli sommar!! Hoppas verkligen på att komma iväg, men det blir ju bara jag o Nellie med pappa o dom :) Mysigt ändå.. Kram

2010-06-23 @ 06:59:20
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0