Jobb hela sommaren lång

Blir förmodligen jobb hela sommaren ändå. Blev frågad idag av chefen om jag ville stanna kvar efter nästa vecka och gå som timanställd. Så ja, det är ju en väldigt bra referens och lite extra pengar. Hoppas bara jag orkar med skolan också.

Jag har precis varit inne i stan och lämnat in min ring. Så nu ska jag vara utan den i minst en vecka. Beroende på om dom har börjat med sin semester. Gick inom systemet också så att vi har lite gott i morgon när vi kommit ner till skåne =) Sista jobb dagen i morgon för den här veckan. Hoppas Louise kan vara på samma avdelning som mig i morgon igen. Mycket roligare då =)

Jag sitter faktiskt och dricker en öl jsut nu. Tänkte ge mig lite energi att damsuga innan Neo ska lägga sig. Han är lite piggare idag så han klarar nog att vara uppe till sju. Sen måste jag packa också. Så att det är färdigt tills i morgon när vi ska åka 10 mil =). Saknar alla där nere! Ska bli roligt att träffa dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0