host host och lite mera HOST

Hej alla friska och sjuka!
Själv tillhör jag som sagt er sjuka. Förkylningen blir allt värre känns det som. Fick gå en timme tidigare idag hem från jobbet. Huvudet kändes tungt och jag kunde nästan stå och somna. Det blev inte mycket sömn inatt. Vaknade minst en gång i timmen av att jag var tvungen att hosta 10000 gånger i någon minut tills jag höll på att kvävas.

Fick bli ett ärende på apoteket idag för att köpa lite nässpray och host tabletter bland annat. Hoppas på att natten blir bra och att jag mår bättre i morgon. För i morgon efter jag slutat jobba, ( Neo & Christian är ju lediga dem små grisarna ;) ) ska jag först hem och pussa mina pojkar. Och sedan kommer min pappa hit och ska sitta här medans Neo sussar så ska jag och C passa på att gå ut och äta på något gott ställe inne i stan. Har inte bestämt var än. Och sen ska vi gå på bio på kvällen. Kvällen kommer bli minnersvärd och underbar. Och dessutom är det morfars födelsedag ♥

host host host host host host host host HHHHOOOOSSSTTT
Nu orkar jag inte mer. Fy fan för hostan som tar sönder min hals.
Pus och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ni är en SÅ fin familj! <3 Grattis till förlovningen gumman. Och grattis till din älskade morfar som skulle fyllt ännu ett år [ Han måste vara superstolt över att ha dig som barnbarn ] <3 kramar

2010-06-18 @ 21:06:34
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0