Hej igen


Hallå alla!

Har inte uppdaterat sedan missommar. Och den var bara så bra!
Allt var lyckat. Maten, sällskapet, vädret... Vi kom inte hem förrens kvart över tre på natten. Vi fick inte tag på en taxi och tänkte stanna där över natten. Nettan hade precis bäddat till oss då Christian fick tag på en vän som var snäll att köra oss alla hem till Häljarp. Kommer att lägga upp lite bilder i morgon om jag hinner.

Neo har feber. Så jag ska jobba kväll i morgon så att Christian kan börja nu ikväll klockan elva som vanligt. Kommer förmodligen jobba kväll på Fredag också eftersom att Christian ska jobba över och inte går av förrens Fredag morgon. Men det ska bli spännande att jobba lite kväll också. Så får jag se hur det går till då. Kommer ju ändå att få gå bredvid efter att jag slutat på Fredag. Jag vet redan hur alla fungerar och vill ha det på min avdelning. Så jag är väl förberedd om man säger så :)

På Lördag ska vi ha en hel dag hemma hos pappa om nu vädret blir som dem säger på nyheterna och i tidningarna. Vi ska köpa en ny större pool och sen blir det grillning på kvällen. Jag skulle igentligen träffad Melina i morgon kväll. Och Frida. Men dom får klara sig utan mig, eftersom jag måste jobba kväll. Ska istället träffa Melina på Fredag kväll efter jag slutat. Då kommer hon hem hit till mig med en vin flaska som vi ska gotta oss med medans vi uppdaterar varandra om vad som har hänt. Hon har ju varit utomlands i tre veckor så det var jätte längesen vi sågs!

Nu måste jag lägga Neo som inte sover än. Hans panodil har börjat sluta att verka så han börjar bli trött igen.
Hej så länge 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0