förkylda


Aj min hals!
Har hostat hela natten och hela dagen. Så dem tog hand om mig på jobb idag. Gjorde honungsvatten till min stackars hals =) Dem är så snälla mot mig så! Både personalen och dem boende =) Allt går bra och jag trivs jätte bra där.

Idag fick jag även cykla hem i ös regn och åska. det var inte så mysigt =/ Christian och Neo kom hem strax efter mig. Neo hade fått hoppa runt i stora vatten pölar så det tyckte han var kul =) Men nu mår han mindra bra, han är förkyld precis som mig och Christian. Vi ska till läkaren nu kl sex för att kolla lite, han klagar nämligen över sina öron och sin hals. Vi får se hur vi gör ikväll. Christian kanske jobbar några timmar och kommer hem sen och sover lite så att han orkar vara hemma med Neo. Tror det blit hämte mat ikväll efter läkaren isåfall. Verken jag eller C orkar göra något. Bara inte vi också blir sjuka nu =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0