?

åh jag vet inte hur jag mår! Känner mig jätte kånstig i hela kroppen. Innan idag när jag vaknade hade jag ont i halsen och jag kände igår kväll att jag skulle få feber över natten. Men senare fram mot eftermiddagen började jag mår mycket bättre. Och nu ikväll mår jag sämre igen. Tog två panodil för ett tag sen och känner redan hur jag svettas. Tempen vi har är värdelös så det är ingen ide att jag tar den. Brukar ha runt 32 - 33 gradet när jag tar den. Får införskaffa oss en ny snart! Hoppas iallafall att jag mår bättre i morgon så att jag och Neo kan gå hem till Caroline, Nova och Nelly. Leka lite på lekplatsen och sedan beställa pizza. Hade varit jätte mysigt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0